Ayazmom1 kendimden örnek vereyim. Annem beni mama ve pirinç unuyla büyütmüş. Hiç emmemişim. Eşim ise 5 yaşına kadar neredeyse memedeymiş.
Sonuç; yanından koşarak geç ertesi gün hasta..
Ben ise daha yatak döşek yattığımı bilmem, onu geçtim grip olsan ki yılda 1 kez o da 2 gün sürer.. 🙂 istisna mıyım bilemem ama durum bu 🥰
Şuraya da bir maşallah deyim 🧿😁