_anneyim Anneonline yazdıklarınızın her harfi bizdede var. Ama doktor diyeti gerekli görmedi. Çaresizce ıkınma ve sürekli gazla uğraşıyoruz. Yüzünde baya bir izler var kırmızı ıkınıp bağırınca dahada çoğalıyor. Kuruluk var dediğiniz gibi memede geriye atıp kendini bağırıyor . Çocuk uyumak istiyor ama devamlı ıkınma halinde gaz damlası vs kullanıyoruz ama ne fayda
Anneonline _anneyim Alerjisi varsa diyet yapmadan bu şekilde ilerlemek çocuğa zarar vermez mi acaba ben ondan korkuyorum daha kotu boyuta gelir mi acaba diye sizin bebeğiniz kac aylık ne zmandan beri böyle
Kmab _anneyim yazık bebişe. Başka bir doktora daha görünseniz. Yanlış anlamayın lütfen. Bu şekilde bebeğiniz huzursuz olur. Diyet yapınca düzeliyor çünkü
Bubenimoykum Anneonline geçmez. Biz kortizonlu krem ile çaresini bulduk. Ben kortizon kullanmamak için çok direndim ama daha kötü oldu (mustela, sudokrem, coresatin, vazelin, anne sütü) denediğim kremler bunlar.
Anneonline Bubenimoykum Bi yazdığınız kremler ile yaramadı mi. Ben mustela sürüyorum biraz olsun hafifletiyor
Sultnasill Benm bebeğimde 3 aylık doğduğundan var mukuslu sümüklü kaka durumu var 2,5 ay gaz sorunu yaşadık şuan ama çok şükür uykusu ve gaz sorunumuz kalmadı bebeğimin yüzünde yanaklarda hafif pütürlük ve kızarıklık olup geçiyor hergün tatlı yiyorum süt ürünü olsa sürekli olması gerekir herhalde ama sürekli değil ve ilk kez bu sefer göğsüm de kızarlıklkl olmuş sizce ne planlar
Anneonline Sultnasill Diyet yapmıyorsunuz anladığım kadarıyla dimi ama doktor dedi mi size süt alerjisi var diye
Anneonline seymoscuk Denedim malesef o da olmadı tadına bende baktım gerçekten kötü, evolvia rp mama acaba başka alerji maması mi denesem onun faydası olur mu
Sultnasill Anneonline hayır daha doktora danışmadım diyet de yapmadım hiç süt alerjisi olsa hep böyle olur ama demi hee tatlıda çikolata süt var bnde sürekli yiyorum ama bu dediğim olay basen oluyor 2,3 güne geçiyor kızarıklık ama mukus doğduğundan beri var onada sütün yağlıysa ondandır dediler bana
seymoscuk Anneonline bizimki similac alimentum mama. Başta yuzunu burusturdu biberonla yemedi bende çay kaşığıyla verdim o şekilde yedi çok şükür
NesX Anneonline mustela stelatopia emolient krem kullanıyorum yüzündeki pütürlere ve kızarıklığa iyi geldi. Tamamen geçti diyemem ama toparladı. Araştırabilirsiniz siz de☺️
Tugce Anneonline öncelikle eğer süt alerjisi varsa normal mama tüketmesi tehlikeli onu söyleyeyim. Pek alerjik gibi değil belirtileriniz. Laktoz intoleransı olabilir gibi duruyor. Onda da diyet yapılması lazım. Siz en iyisi alerji uzmanına gidin
Kmab Anneonline benim bebeğim doğduğu günden beri özellikle geceleri çok ıkınıyordu sanki bir şeyi sindiremiyor gibi ama büyükler hep normal diyordu. Meğer ki alerjik bir bebekmiş. Ben mukuslu kaka İle fark ettim. Yüzünde dediğiniz gibi kuruluk vardı krem kullandım nemlendirdim sürekli. Daha sonra da malesef kakada kan gördüm
Anneonline Sultnasill bizimde arada kabarıyor krem sürüyorum geçiyor işte ama doktor gene de sut alerjisj olabilir dedi
NesX Anneonline emin değilim ama bizimki süt alerjisi değil hurmaya çerezlere alerjisi var şuanlık gözlemlediğim