Anneonline Bebeğim 57 günlük ve doğduğundan beri sürekli gazını çıkarsa da çıkarmasa da devamlı ıkınıyor uykudan bile ıkınarak uyanıyor 2 hafta öncesinde sehir dışına gitmiştim ve orada ishal olmuştu kan testi kaka testi yapıldı hic birsey çıkmadı doktor hava değişimi de olabilir süt alerjisi de olabilir dedi alerji maması verdi benim de diyet yapmamı söyledi ama bebeğim o mamayi hic bir şekilde içmeyince normal mamaya tekrar geri döndüm bu surecte ishali de 5 gün sürüp kesilmişti ben alerji gibi değilde eskisi gibi devam ediyorum beslenmeye ve mamaya ama ishal değil günde 1 defa yapıyor ama o da sulu içinde biraz Pütürler var normal mi bilmiyorum ve 2 gündür sol yanağında bir kuruluk pütürlük oldu ıkınmaya hala devam emerken de ıkınıp kafasını geri atıyor kıpkırmızı oluyor böyle şeyler yaşayıp alerjisi çıkmayan alerji olmayan var mı lütfen biri yazsın artık düşünmekten korkmaktan harap oldum hava değişiminden yada üşütüp ishal olduysa suan günde bir kere cıvıksı kaka yapması ıkınması ve yanaktaki hafif kuruluk normal mi acaba aile büyükleri daha küçük olduğu için büyüdüğü için cildi oyle olabilir diyor ama ben genede korkuyorum bu durumları yaşayan tecrübeli anneler lütfen yazabilir mi
Mervemetehan Anneonline canım merhaba bizimde süt alerjimiz var testler de çıkmadı ben deneme yanılma yöntemiyle buldum sadece anne sütüyle besleniyor ve yanaklarda pütürlükle başladı bizim birde çok fazla gaz ve kaka yapma sorunu yaşıyorduk diyet yapıyorum şimdi krem vs kullanıyoruz bence alerji belirtisi bunlar 3 hafta süt diyeti yap bence 3 haftada belirti veriyor çünkü
Bubenimoykum Anneonline aylarca kolik sanıp gaz ilaçları içirdim bebeğime ama hiç azalmadı o sancılar uykuları düzensiz ve sürekli huzursuzdu emerken sinirli sinirli emip geçi çekerdi kendini. Kulak arkası kuruluk ve yanaklarda kızarıklık vardı sürekli küçük dediler nemlendir geçer dediler geçmedi dahada beter oldu. Artık yüzü iyiyden iyiye yara olmaya yarilmaya sulanmaya başladı alerji testi temizdi ama süt diyeti uyguladigimda gaz problemi uyku problemi huzursuzluk hepsi Bi anda geçti, sizde deneyin derim süt ürünü herseyi kesin öncelikli olarak mamayi tabiki bu süreç çok zor ama hem alerjiyle hemde huzursuzlukla uğraşmak dahada zor
Anneonline Mervemetehan Merhaba sadece anne sütü almıyor ama mama da veriyoruz ama alerji mamasını kabul etmedi ne yaptıysam içiremedim
Anneonline Bubenimoykum Ben kendim diyet yaparım o sıkıntı değil ama bebeğim alerji mamasını içmiyor ve fazla sütüm olmadigi için doktor mama takviye yapmamı söyledi sadece emzirmiyorum malesef , sizin bebeğinin kac aylık simdi atlattiniz mi siz o süreci
Mervemetehan Anneonline canım herkeste kaka mukuslu olmuyor alerji mamalarına da alıştırmak için vanilya falan koyuyorlarmış burada okumuştum öyle dene istersen bizim şuanda vücutta döküntüler azaldı ama kabızlığımız ve gaz problemimiz devam ediyor
Bubenimoykum Anneonline alerji mamasını benim bebegimde icmedi sadece anne sütü verdim, şuan 5 aylık doktor kontrolü ile günde 2 sefer pirinç unu, yulafli mama ve keçi sütlü kasık maması veriyorum bunun dışında bazen elma püresi yiyiyor. Malesef bu durum hemen atlatilmiyor 1 yaşa kadar diyet sürebilir
Anneonline SEDANURRRR Diger belirtiler tek başına alerji belirtisi olmuyor mu peki mukuslu da mı olması gerekiyor
SEDANURRRR Anneonline deride kızarıklık mukuslu kaka aşırı huzursuzluk ve bitmeyen gaz sancısı vardı bizde ama başlıca belirtisi mukuslu kaka diye biliyorum ben 🤷🏻♀️
Anneonline SEDANURRRR Diyete girince ve alerji maması kullanınca şikayetler duzelirse alerji tanisini kesin koyuyorlar ya bizim ishalimiz diyete girmeden alerji maması vermeden kendi kesildi mesela alerji varsa sut ve süt ürünlerinin kesmeden ishal düzelir miydi acaba
Anneonline Bu arada yanaktaki kabarcıklar Pütürler besleyici kuru cilt kremi sürünce geçti. Besin alerjisinden kabarmış olsaydı her hangi bir kremle geçer miydi peki biliyor musunuz Anneonline Bubenimoykum Mervemetehan SEDANURRRR Anneonline
Anneonline Bubenimoykum Geçmiş olsun Allah tüm yavrularımıza sifa versin insaallah. Keçi sütü de diyete dahil değil mi ben o da alerjik diye biliyordum.
Bubenimoykum Anneonline geçmez. Biz kortizonlu krem ile çaresini bulduk. Ben kortizon kullanmamak için çok direndim ama daha kötü oldu (mustela, sudokrem, coresatin, vazelin, anne sütü) denediğim kremler bunlar.
NesX Anneonline mustela stelatopia emolient krem kullanıyorum yüzündeki pütürlere ve kızarıklığa iyi geldi. Tamamen geçti diyemem ama toparladı. Araştırabilirsiniz siz de☺️