@damlarici#benim Kızımında kakası cıvıktı anne sütü alıyo diye normal karşıladım ama süt alerjisi Belirtisiymiş tabi huzursuzluk çoktu.Sancıdan uyuyamazdı uyuduğu zamanda birden sancıyla çığlıkla uyanırdı 🥲Normal çocuk doktorları ve acil doktorları ilgilenmiyor gaz diye eve gönderiyorlar .Eğer alerji var ise doktor raporla mama çıkartıyor ücretsiz .Emiyorsa size diyet vericek .