Tecrübeli anneler fikir verin bebeğim kırk günlük hiç bir sorunu yok karnı tok altı temiz ama sürekli ağlıyor hep kucağımda ordan oraya geziyoruz tek sorun gaz olduğunu düşünüyoruz tuvaletini yapmada zorlanıyor uyanıkken hep ağlıyor biberonla besleniyor bazen biberonuda istemiyor beslenirken ağlama ve kavga içinde resmen biberonla hem aranıyor hemde biberonu iki dk içip ağlıyor ne yapabilirim kolik bir bebek mi acaba uyurkende hep müzikle sakinleştirici şeylerle uyuyoruz