Melissara Ayssss1 beyaz mavi paketinden bahsediyorum bende yeşil kullanmıştım aşırı kalındı ve lastikleri kötüydü sleppy 4 numara beğenmedim hiç prima İsrail malı olduğu için kullanmak istemedim inşallah molfix iyidiir
Kubravera Melissara Migros’ta prima indirimdeydi yine prima aldım stok yaptım ama bunu denemek için mutlaka alacağım 🥰
Melissara Denizfdn yeni paketini kullandınızmı mavi beyaz olan yeşil paketlerden hiç memnun kalmamıştım
Denizfdn Melissara evet yeni paketi kullanıyorum yeşil bizdede pişik yaptı kağıt gibiydi ama bu güzel gecelerinde sleepy kilot bez kullanıyorum öğlene kadar yetiyor hiç pişik yapmiyo
Melissara Ayssss1 yeşil paketli olanı kullandıysanız o benim bebeğimide pişik yapmıştı be çok kalındı yeni paket ince diyorlar
Melissara Kvsrrr bende bebeğim doğduğundan beri sleppy kullanıyorum çok memnundum bu zamana kadar 4 numarası pişik yapmaya taşırmaya başladı umarım güzeldir söylendiği kadar
Bualemdeyeniyim Melissara evet kullanıyorum indirime girdikçe ya ondan ya da sleppy külot bez alıyorum ikiside güzel
Grlnl ahmt Getir uygulamasında molfix 4 136 lı 169 a düşmüştü indirimle. Benimde 250 tl ye 50 tl indirimim vardı 2 paket toplam 272 tane bez 290 na geldi 1 lira 06 kruş falan 1 lira yani 😂
ahmt Grlnl bisey diyimi ben kafa uçmuş sen tane fiyatını demişsin ben hepsi anladım Allah yardim etsin bana 🤣🤣
Melissara Kubravera ben primayı İsrail malı olduğu için kullanmıyorum bebekleri kısırlaştırmak için bir madde koyulduğu söyleniyor
baloglum_e Melissara ben uzun zamandır mavi paket kullanıyorum hiç pişik vs yapmadı sızdırma da yaomiyor memnunum ben