Bsrtan Melissara Bizde bayadir onu kullaniyoruz çok memnundum bi sleepy deneyelim dedik keske denemeseydik cok pisik yaptı oglumda.
Bebisveannis Melissara kullanıyordum, memnundum ilk olarak hiçbir yerde bulamadım ve dün bir markette 20 li paketi 70 lira görünce almadım. Şaka gibi. Prima daha uygundu ona geçtik şimdilik
hulya1406 Melissara kızım doğduğundan beri molfix kullanıyoruz herhangi bir sorun olmadı şükür.Pişik hiç yapmadı tavsiye ederim.
hulya1406 Şuan 1 yaşında hala molfixe devam ediyoruz.Bi kere sleepy kullandık pişman oldum hemen sızdırdı.
Angelangelll SeninAnnenBirMelektiYavrm Perşembe günü a101 e bayağı uyguna geliyor 4_5_6 numaralar. 4 numara 100 li paket 120! TL. Bide şoklara geliyor ben ordan alıyorum uyguna
Angelangelll Yagmursonrasitoprakkokusu bizde 8 kiloyuz 4 numara kullanıyoruz. İlerisi için 5 numaramı alsak hazır indirimli geliyorken
Ayssss1 Melissara sleppy göre lastikleri kalın bez hemen hemen aynı gibi geldi çok hatırlamıyorum da ama molfix beyaz paketi prima dan hiç bir farkı yok çok güzel
Ayssss1 Melissara ben molfix sleppy prima denedim prima ve molfix beyaz paketten memnundum ama fiyatlar pahalanınca goon kıllanmaya başladım hem fiyatı uygun hem incecik lastikleri falan çok güzel Keşke en başta bunu kullansaydım dedim
Melissara Ayssss1 beyaz mavi paketinden bahsediyorum bende yeşil kullanmıştım aşırı kalındı ve lastikleri kötüydü sleppy 4 numara beğenmedim hiç prima İsrail malı olduğu için kullanmak istemedim inşallah molfix iyidiir
MiniPapatya Melissara 9 aylığız ilk günden beri beyaz puresoft kullanıyorduk. Şimdi 4 numara mavi pakete geçtik gayet memnunum ince ve sızdırmiyor. Pişik sorunu yaşamadım.
Grlnl ahmt Getir uygulamasında molfix 4 136 lı 169 a düşmüştü indirimle. Benimde 250 tl ye 50 tl indirimim vardı 2 paket toplam 272 tane bez 290 na geldi 1 lira 06 kruş falan 1 lira yani 😂
Bualemdeyeniyim Melissara evet kullanıyorum indirime girdikçe ya ondan ya da sleppy külot bez alıyorum ikiside güzel