kenankaan Tosbik1406 önceleri anne-mama-meme-babi (baba) diyordu şu an onları bıraktı, abi, dede, bebek, gel gel diyor. İki yaş sendromuna yavaştan girdiği için inatlaşma ve herşeye ıhhh diyerek söylenmeye başladı.
Tosbik1406 kenankaan benmkide baba dede gol nene diyor arada çizgi flm açıyorum ama durmuyor atak haftasında=(27temmuzdoğmlu
kenankaan Tosbik1406 bizim doktor gelişimi için tv telefon tablet önermiyor 3 yaşına kadar. Normalde zaten izlemesini istemiyor doktorlar. Bizim epilepsi nedeniyle hele hiç önermiyorlar, hızlı geçen reklamlar yanıp sönen ışıklar nöbet tetikleyebilir diyor. Biz de tv yi hayatımızdan çıkardık. Sadece müzik dinlemesine izin var