Yorgunannecik Bebeğim yedinci ayında yürüteçte gidemiyor etrafimda ayni olan bebekler gidebiliyor nettede oyle nihe aceba bebegjmde bi skintimi varki gidemiyor ilerlemiyor bekliyo icinde
kenankaan Yorgunannecik her bebek kendine özel, endişeniz varsa doktorunuza sorabilirsiniz. Benim oğlum 17 aylık hala bağımsız yürümedi mesela, hala sıralıyor. Ama sıkıntı yok yani doktora göre
Busrapotuk Yorgunannecik örümcek zaten zararlı bi aracmis bence buna fazla takılmayın benim bebegimde 7 aylık örümcek almadım ben ama oda oturamiyor bende buna üzülüyorum:(
Zey-yus50 Yorgunannecik yeni koyduysanız ilk öyle oluo benim oğlumda koyduktan on on beş gün sonra gitmeyi keşfetti önüne dikkat çeken sevdi bir şey koyun teşvik edin yürüteç dışında elinden tutunca adım atabiliyomu veya otura biliyomu sürene biliyomu sadece yürüteç gelişim göstergesi değildir yani
Deletedmom5284 Yürüteçte gidebilmek bir gelişim göstergesi değildir, yürüteç kullanmasın yere koyun emeklesin sürünsün daha güçlenir bacakları
Yorgunannecik Deletedmom5284 Emeklemeside yok kimi bebekde emeklemez diyorlar oturabiliyor ellerinden tutunca adim atabilihor
Deletedmom5284 Yorgunannecik daha çok küçük yürüteçte geçirdiği vakitler verimsiz vakitler, mümkün olduğunca kullanmayın
MelekSubasi Yorgunannecik Elinde tutunca yürüyormus zaten cok sey beklemeyin daha küçük. Her bebegin farkli gelişimi olur.
Yorgunannecik Zey-yus50 Oturabiliyor yuzustu donebiliyor ama emeklemiyor adim atabiliuor yuruyor elinden tutunca
Kuzucukannesi16 Yorgunannecik bazı bebekler emeklemeden de yürüyebiliyormuş doktoru bir sorun yok diyorsa endiselenmeyin
Prensimmm52 Linosh asla deme 😀 bende asla kullanmam diyordum yürümesini etkiliyor diye bir gün bir baktım annem almış getirmiş bir heves oturttu oğlumu anne sağlıklı değil desemde benim kucağımdan inmeyen yaka iğnesi gibi evde dolaşan oğlum bir mutlu dedim ne yani derdin bumuydu aylardır bir tuvalete bile zor bela gidiyorum 😀 2 ay kullandım sonra ama tabi sürekli değil tuvalete gireceğim zaman yemek yaparken yanımda günde maksimum 1 saat durmuştur 11 aylıktı yürüdü
Nohutannesi Yorgunannecik yürüteç kullanırsanız emeklemesi de yürümesi de muhtemel gecikecektir. Siz bilirsiniz tabi ki ama ben kullanmadım kullanılsa da bir kaç ay kullanılacak bir ürün gerek görmedim almadım. Ama ben geciktirmesi dışında ev kazalarına sebebiyet verdiğinden oturu kullanmadım. Bir yere takılıyor çocuklar kafa üstü düşebiliyor dikkatli olmak gerek
Kuzucukannesi16 Nohutannesi bunu büyüklere anlatamıyorsun işte. Eee cocuk o zaman nasıl öğrenecek yürümeyi diyor kayinvalidem
Prensimmm52 Yorgunannecik 7 aylık bir bebekten bahsediyoruz her bebeğin gelişimi bir değildir 18 aya kadar yürümemesi bile normalken daha şimdiden başka bebekler ile kıyaslamayın bu kıyaslama ileride okul dönemine kadar gidiyor ve çocukların üstünde ciddi bir psikolojik şiddet oluşuyor daha geçenlerde haberlerde gördüm 2 kadın saç başa kavga ediyor sebep benim oğlum daha zeki kavgası🤷♀️🤦♀️
kenankaan Tosbik1406 önceleri anne-mama-meme-babi (baba) diyordu şu an onları bıraktı, abi, dede, bebek, gel gel diyor. İki yaş sendromuna yavaştan girdiği için inatlaşma ve herşeye ıhhh diyerek söylenmeye başladı.