Bgmce oğlumun 3 aylık kontrolünde baş çevresi 42 cm di. 6 aylık 46.5 cm / 1 yaş 50.5 cm. 1 yaş baş çevresi 1.5 yaş baş çevresinin üst sınırıydı. Doktorumuza 6 aylık kontrolde sormuştum , baş çevresi büyük mü diye. O da , búyük ama gelişimine bakarız öncelikle ,herşey normal demişti. 2 yaşıni bitirecek oğlum Allah a şükür hiçbir sıkıntısı yok. Koca kafalim diye seviyorum 😅 . Doktorun takip etmesinde fayda var ama stres yapmayın , genetikte olabiliyor sonuçta kafa büyüklüğü. Gelişimine bakıyorlar öncelikle