Bgmce Merhabalar oğlumun 3 aylık kontrolünde baş çevresi 42,2 çıktı kilosu 7114 boyu 62,7 baş çevresi büyük kontrol edeceğiz dedi başına böyle bir şey gelen varmı çok korkuyorum.Dogdugunda da 38 cm doğdu ultrason ile bakıldı problem yok denildi.
bbmoms Bgmce başka bir şey yoksa sorun olmaz sanırım sadece ölçüp kontrol ederler bizim de normal den büyük ama yanlış yönlere doğru büyüdü kemikler kaynamış olduğu için operasyonla kemilkler açıldı şimdi kask tedavisi görüyor ama baş çevresi başlı başına sıkıntı değil bıngıldak kemikler gelişimi bunlar daha önemli bir şey yoktur Allah’ın izniyle
Bebegimm1 Bgmce 2 aylikken 42.5 mus 36 cm dogmustu bizede gelisimi icin doktor hep iyi diyor ki zaten bebeginz kafasi buyukmus dogdugunda bence bir sey yok normal kafasi ailede varsa kafa yapisi ona cekmis olabilir
Sifa006 Bgmce benim oğlumun da 2 aylıkken 41 cm di bence bu normal erkek bebeklerin kafası büyük olur
Bgmce Bebegimm1 babasınin büyük başı yıllarca saklamış benden 😁 şimdi oğlumuzda anne karnında baş çevresi 4 hafta önde gidiyordu itiraf etti.Ama yinede çok korkuyorum.Sizin bebeginizin gelişimi nasıl anladığım kadarıyla bizden buyuksunuz zamanında oturabildi mi
Bgmce Sifa006 bizimki 38 cm doğdu başını falan tutuyor şuan ama bilmiyorum doktor korkuttu biraz persentil değeri 90_97 sınır dedi
Bebegimm1 Bgmce Şuan 1 yaşinda kafasi boyu kilosu her şeyi önde gidiyor zaten iri bir bebek oldugu icin kafasi da o yuzden buyuk 7 aylikken duşmeden oturabiliyordu 7 aylikken de emekledi 4 aylikken tam donuyordu anne baba mama dede gel ver vs vs gibi bir cok kelimeleri var. suan kendi basina adim atiyor dedigim gibi kilosu da fazla boyuda uzun bebeginiz iri bir bebek normal bence bazi doktorlar panik yaptiriyor insani siz bence baska doktora sorun 😁
bbmoms Bgmce içinize sinmiyorsa tedbiri elden bırakmayın erken teşhis çok önemli inşallah da yoktur ama bunu en iyi anlayacak olan çocuk beyin cerrahi hangi şehirdesiniz yapısal olarak bozukluk var mı sekil olarak yani
Nursena0606 Bgmce bence bir sorun yok. Gebeliğim boyunca oğlumun kafası hep büyüktü. Birazcık anasına çekmiş 😄. Bizimki de 38 cm doğdu. 10 gün sonra 3 aylık olacak ama bizimki de hemen hemen o civarlarda çıkar diye düşünüyorum.
Bgmce Nursena0606 Yaa sizde bizim gibisiniz hamilelikte benim son aylarda büyüdü pasamizin baş çevresi ❤️ şuan karın üstü egzersizleri yapıyoruz başını kaldırabiliyor doktor korkuttu sınır dedi çok üzüldüm ☹️ her sabah evde ölçmeye başladım ☹️
Krtlmy Bgmce biraz oran orantıya bakmak lazım bizim 39 du ama 4600 du 3. Da sizibki iki katı nerdeyse 42 gayet norml tombik bi bebek belliki sorun yoktur bence yine kontrol edilsin ama norml ynai
Bgmce Krtlmy persentil de boyu 50_75 baş çevresi 90_97 dedi.Kilo zaten persentili geçiyor. Baş çevresi takip dedi 3.ayda hiç böyle dememisti o yüzden kafama çok taktım
Nilunas 4 ay kontrolünde bziimkinin boyu kilosu baş çevresi de ilerde çıktı bi sorun olmadığını söyledi 46cm idi
Bgmce bbmoms evet sağ tarafta arkada düzleşme var başını hep o tarafa çeviriyor ondan da kaynaklı olabilir ama dediğiniz gibi görünmekte fayda var İzmir de yaşıyoruz, Medical Park hastanesine gidiyoruz kontrollere.
Bgmce bbmoms Bu ihtimal hic gelmedi aklıma hidrosefali makrosefali gibi korkutucu şeyler yazıyor internette…