OncedenGurme bende minies kullanıyorum ya da goon. Hatta bence goon daha iyi daha yumuşak primaya çok benziyor.
Minies bezin arkasında üretici firması yazıyor. Oraya merak edip baktığımda l, ureticisinin canbebe bezini üreten fabrika olduğunu gördüm. Sizde fabrika ismini internete yazarsanız çıkıyor. Fason olarak oraya yaptiriyolar yani. Ha ben miniesden memnunum ama canbebe diyince belirtmek istedim