OncedenGurme bende primadan ilk sleepye geçtim, ama oğlum her gece beline kadar taşma ile uyandı, molfix alerji yaptı, e bebeğin baby me bezi de aşırı taşma ve cırt cırtlarda açılma yaptı, sonra migrosun minies bezine geçtim, hem uygun hem de çok güzel daha taşma problemi yaşamadım alerji ve pişik yapmadı,tavsiye edebilirim 👍