MatmazelDeniz KucukAdamm benim buyuk oglanda 10 aylikken emeklemisti simdiki 7 aylik 5.aydan beri pozisyon aliyor bir adim atip gerisini surunerek gidiyor suan 7aylik emeklicek ınsllh
lanadelmiyav KucukAdamm benim oğlan da 9 aylık olacak hiç niyeti yok emeklemeye. Direkt yürüyecek herhalde😅
MatmazelDeniz KucukAdamm tabi ikincidede degisik bi heyecan oluyor büyüyüp geliştiğini görünce cok mutlu oluyor insan
1Emirbebek KucukAdamm bin maasallah kuzuya🧿 bebeğiniz ne zaman dönmüştü sırt üstünden yüz üstüne ya da tam tersine? Hatırlıyor musunuz?
Burcin0640 6.ayımıza girdik emekliyor alıp başını gidiyor 2 gündür koltuklara tutunup kalkmaya çalışıyor 🥰
KucukAdamm MatmazelDeniz Ne bileyim ben şimdi oğlumun yerini kimse alamaz gibi hissediyorum 😂 ikinci çocuk olursa onu bu kadar sevemezsem diye korkuyorum
MatmazelDeniz KucukAdamm bnde ikinciye hamileyken oyle söylüyordum simdi bakiyorumda oyle degilmis 2.lerin sevgiside cok farkli evin nese kaynağı
MatmazelDeniz KucukAdamm senin beebk daha kucuk ama bnmkilerin arasi 3 yas bebek ozlemistik acikcasi😊
KucukAdamm MatmazelDeniz Ben bebek çok seviyorum ama oğlum aşırı zordu . Korkuttu beni , bide eşimle sorunluyuz. ☺️ O yüzden şimdilik bebiş yok 😂
KucukAdamm Tiko Ay hiç üzülme canım , ben oğlumu 3. Ayın sonunda oturtmaya başladım . 6 aylıkken hala öne doğru eğiliyodu iyice , ayaklarına kapanıyordu . Korkuyordum beli kirilacak , 6 buçuk aya doğru dimdik oturmaya başladı.