YigtnAnnesi SEDANURRRR yakında ekmek 5tl.olavak diyolar yağ olmus 145 hergun zam Allah’ın her gunnu vallaha marketlere bile gidemeyecgz çok zor günler bizi bekliyor
Mrvhtp81 YigtnAnnesi Biz yaşadığımızı az çok yaşadık ama çocuklarımız nasıl bı ülkede dünyada yasicaklar ekonomi nasıl olacak ne sıkıntılar çekecekler belirsiz
GiybetReis YigtnAnnesi yaptıgım tek alısveris kızıma. Biz zaten karı koca diyetteyiz yag vs tüketmiyoruz diye mevcut zamları hiç takip etmedim. Ama bugün kahvaltılık yumurta peynir tereyagı ve mama aldım 253 tl ödedim..
GiybetReis Mrvhtp81 elbet bu böyle gitmeyecek düzelecek. Ama şu durumda cocukladı 2 yaş olan anneler bi nebze şanslı. Bez mama ve özel aşılar doktor kontrolleri yok en azından.
BAE GiybetReis özel aşıları zam gelmeden temin edip sağlık ocagında saklanması için bırakabilirsiniz bir arkadşım geçen seneden tüm aşıları eczaneden alıp sağlık ocagında saklanması için verdi zamanı geldikçe vurduruyor
GiybetReis BAE ay neyi stoklayacagımızı şaşırdık ki. Herseyı aynı anda almakta zor. Biyerde zamanı gelince zamlı almak daha iyi oluyor. 😅
Pares GiybetReis 20 aylık oğlum hala içiyo 800 gr 4 numara aptamil i 145 e almış kayınbabam indirim varmışta normalde 195 diye biliyorum indirim takip etmek gerekiyor 🤦🏻♀️
GiybetReis Pares evet artık bakıcam bende trendyol gittigidiyır neyse artık takip edicem. Alınacak sonucta.
BAE GiybetReis orasıda doğru imkanınız varsa diye demiştim ama doğru yani hangi birine yetişeceğini şaşırıyor insan 😂