GiybetReis Daha dün gece eşimle konuşuyorduk. İyi bari dedik daha aptamile zam gelmedi alayım bari 3-5 tane yarın dedim. Bir baktım 30 TL zam gelmiş. Allah yardımcımız olsun. Bir de bişi sorucam mama ne zamana kadar tüketiliyor?😂 doktorumuza soracaktım unuttum😊
Bhr28 GiybetReis 26 aylık kızım hala mama içiyor 😂 öğle uykusu ve akşam uykusundan önce içiyor. Bazen sabah kalkınca da içmek istiyor.
SEDANURRRR GiybetReis benim bebe alerjik raporla alıyorum mamayı yoksa bende 197 lira verecektim 4 günde bir 🙄
Birkucuksayrameselesi GiybetReis doktorum 1 bucuk yasindan sanra kan eksikligi yoksa baslayabilirsiniz demisti benim kizim henuz sevmedigi icin baslayamadim elimde 1 kutu daha mama var mecbur baslatcam artik 🥲
BAE GiybetReis kızım şuan 22 aylık olmak üzere gece mamasını kestim bende aptamil kullanıyorum gündüz uykusuna geçmeden bi biberon içiyor sadece 2 ay kadar daha devam edeceğim daha sonra süte geçicem 2 yaşına kadar devam edicem ama evet haklısınız çok aşırı pahalılandı 4 numara 195 tl ydi bende trentyol marketten bi markette 156 ya indirimli buldum ilk alışverişede 30 tl indirim veriyordu 126 ya aldım 800 gramlık kutuyu bi netten bakın isterseniz yanında hediye ıslak mendilde getirmişler uni varsa öyle market seçeneğiniz bakın derim
keskebirazuyusam Kimisi 3 yaşına kadar kimisi 1 yaşından sonra inek sütüne, kimisi 1 yaştan sonra devam sütüyle devam ediyor canım. Oğlum 9 aylık ben ne yapacağım bilmiyorum 😂 mamalar ateş pahası
GiybetReis keskebirazuyusam ah Vallahi. Yani doktorlar 2 yaşa kada diye öneriyordu sanırım. Emin olamadım. Gerçekten ne yapacagız bilemiyorum. Bir de bazen çöp oluyor yaptıgımız mama. Üzülüyorum cok ona.
keskebirazuyusam GiybetReis o dert bizde de var ya, bazen yaptığım mamadan daha fazlasını istiyor. Dur diyorum demek yeterli gelmiyor artırayım bu sefer de iki yudum çekip içmek istemiyor. İçim yana yana döküyorum
GiybetReis SEDANURRRR Zaman ilerledikçe mama sayısı düşüyor sanıyorum ben. Ek gıda daha cok yıyor ama kucukken 90cc mama tüketirken şimdi 180cc tüketiyor. Mama bitirme süresi uzamıyormul böylelikle bunu gördüm. Bizde 5-6 günde 1 alıyoruz.
GiybetReis keskebirazuyusam Vallahi. Bazende aglıyor herseyı deniyorum olmuyor. Diyorum acıktı galiba mama yapıyorum yok oda çöp gidiyor. En azından konusmaya baslasalar bilinçli. Anlayacagız çöpe gitmeyecek😅 benım kızım 9,5 aylık. Uykusu da gelse acıksa da sıkılsa da mamamama diye aglıyor. Her seferinde mama yapmaya gidiyorum😂
SEDANURRRR GiybetReis ek gıda döneminde mama sayısı azalıyor ama cc olarak artıyor gene aynı şey gibi birşey 🤷🏻♀️
BirAlparslanAnnesi GiybetReis yok aslında bebeğe bağlı mesela benim oğlum 11.aydan beri gündüz mama tüketmiyo çünki ara öğün ve ana öğününü sıkı tutuyorum gece uykusuna geçmeden önce anasını ağlatıyo ama 😂 önceki zamanlara göre daha uzun gidiyor mama ama nolursa olsun çok çok çok zam geldi bi hal çare düşünüyorum bende ama işin içinden çıkamıyorum
YigtnAnnesi SEDANURRRR yakında ekmek 5tl.olavak diyolar yağ olmus 145 hergun zam Allah’ın her gunnu vallaha marketlere bile gidemeyecgz çok zor günler bizi bekliyor
GiybetReis BirAlparslanAnnesi benim kızımda 9,5 aylık. 3 öğün ek gıda tuketıyoruz genelde. Ama her öğünden 2 saat sonra acıkıp mama istiyor tekrar. Ek gıda versem o an kabul etmıyor illa ki mama istiyor. Belki 14-15 aydan sonra biraz daha azalır tabi bilemiyorum. Şimdi susuyor mu ne istiyor dillendiremiyor. Ne zaman der ki su felan diye😂
BirAlparslanAnnesi GiybetReis oğlum yeni yaşına girdi valla su demiyo ama bi şekilde kaşıyla gözüyle anlatıyo su istediğini😂😂 ben bide mesela gece beslenmesini keseyim bari dedim su verdim mamasını az atıp suyu çok mama yaptım yokk nolduysa olsun kabul etmiyor bebeğim napacaz bilemedim anam çokta kötü kokuyo mamalar ne anlıyorlar bilmem 🤷🏻♀️😂😂