Lina34 Ezojukk gaz yapacak olan şeyleri yeme yada yesikten sonra rezene iç bide kimyon çok kullan yemeklerine gazını alsın diye
yazinannesi21 ay atağından selamlar 🙋🏼♀️ Hoş benim kızım doğduğu günden beri ataktan çıkamadı. ama en azından geceleri 2-3 saatte bir uyanıyordu ama 1-2 haftadır sürekliii uyanıyor ve asla sakinleşmiyor. Yatağında pışpışlıyorum kucağıma alıp sallıyorum odada tur atıyorum yok bana mısın demiyor. Emzirene kadar çığlık kıyamet 😢😢😢
Ezojukk yazinannesi21 benmkide öyle oglum ama doktor dediki 10 ar dakka emzir burnu tıkalı benmknin o yüzdende agzından hwa alıyor gaz oluyor dedi
pamuksekerinannesii Familyboy geçmiyor bende öyle diyorum ama geçmiyor şu an saat 2 ye geliyo hala uyanık