[silindi] ve ayrıca bebek doymyor değil kilolu doğan bebekler sürekli emmek ister aslında doyuyorlar ama sürekli karnınızda beslenmeye maduz kaldığı için sürekli emmek istiyor. Siz her istediğinde değil iki saate bir vermeniz gerek sütünüzü mamada vermeyn bence. Benim bebeğim 4 kilo üstünde doğdı üstelik kuvezde kaldı bende doymuyor diyordum sadece iki kere mama verdm mama verince kustu midesine fazla geldi. Bidahada vermedm şimdi 2 bucuk aylık gayet sağlıklı çok şükür