[silindi] Arkadaşlar lütfen yardım edin ne yapacağımı bilmiyorum bebeğim 4925 kilo doğdu ve ilk günden kan şekeri çok düştü hastanede kaldık 2 gün ve bebek doymuyor diye ilk günden mamaya başlattılar. Sütüm şimdi şimdi artıyor 6.gündeyiz sarılığımız 4.güne kadar 14 e kadar yükseldi 5.gün 13.2 ye geriledi memeyi 2 gündür alıyor o da kavgayla mümkün olduğunca mamayı az vermeye çalışıyoruz çünkü ilk geceden çok kustu ve nefessiz kalıyordu az kalsın ve mamayla beslendiğinde kakasını az ve zor yapıyor. Çok çaresizim ne yapacağımı bilmiyorum herkes farklı birşey söylüyor kendimi yetersiz hissediyorum nolur bilen yaşayan varsa yardım edin.
Balyanakannesiii [silindi] Benim kardeşimde 4.750 kg doğdu annem çok ama çok zorlandı doğumda 4. Doğum olduğu için ama kimseyi dinlemedi hep emzirdi emdikçe sütün artacaktır ztn mama vermedi kardeşime. Hem sarılığı için de anne sütü çok önemli lütfen emzirmeye devam edin
NeclaDefne [silindi] hay maşallah güle güle büyüt canım 😊 sarılık için yapabileceğin tek şey emzirmek emzirmek ve devamlı emzirmek 😊 isteyince emzir istemeyince emzir her saat başı emzir en geç 1 saatte bir emzir işi gücü bırak. Benim kizim hiç sarılık olmadı uyumadım lavaboya koşarak gittim geldim banyo yapmayı aşırı sevdiğim halde 10 dk duş alıp çıktım. Bol su iç 4 litre su içtim her gün. Kızım 5 ay 15 günlük hâlâ sadece anne sütü alıyor çok şükür.
Selenay [silindi] canım mamayı ne veriyosun bilmiyorum ama aptamil kabızlık yapmıyo bende onu verdm benm bebeğimde 4200 doğmuştu doymadı sarılık oldu bizde yattıl hastanede ben hep aptamil verdm hiç kaka sorunumuz olmadı güzelde içti hiç sorun olmadı ama mamaya yüklenme önce emzir sonra mama ver tamamen mamaya alıimasın ben hep öyle yaptım hem sütüm arttı hemde mamaya alışmadı anne memesini daha cok seviyo hala 2 aylığız suan 6 kg 😊
[silindi] deletedmom173 gayet açık değil mi? Anlamadıysan niye can sıkıyorsun. Evet derdimi anlattım benzer şeyleri yaşayanlar varsa atlattılar mı diye merak edip yazdım. Fikrin yoksa zikrin de olmasın arkadaşım.
green Ne yapıp ne edip emzireceksin canım benim emziremiyorsan da sağıp vereceksin. Sarılığın tek çaresi emzirmek. Kilolu doğmasına zaten hiç bir şey yapamayız tosuncuğun:) Sağarak da karnını doyurabilirsiniz., 💕
[silindi] Selenay hastanede sma aldırdı hemşire sindiremiyor gibi geldi bize doktora söyledik aptamil verdi daha kolay sindirir diye ama bu da zor sindiriyor gibi geldi bana da. Mümkün olduğunca emzirmeye ve sağmaya çalışıyorum. Umarım bizimki de anne sütünü çok sever teşekkür ederim
Balannesi [silindi] Sütünüzü sağın eğer fazlaysa sadece emzirin ama doymuyorsa mama takviyesi yapmalısınız öncelik sarılığı atlatmak olsun. Benim oğlumda 4 kilo doğdu sütüm çok çok azdı mama verdim ilk 1 hafta sonra sağıp verdim zamanla emzirmeye başladım emzirdikçe sütüm arttı. Şu an sarılığı atlatmanız en önemlisi yükselip hastahane seviyesine gelmesin sonra emzirme arttırıp mamayı kesersiniz geçmiş olsun🙏🏼
Selenay [silindi] ha bide tabiki emzirmeye calıs ama sütün yetmiyosada aç bırakma çocugu sarılık için asla aç kalmaması gerekiyor anne sütü tabiki ilaç ama doymuyosada ac kalmasın mama ver bide 3 4 lt su günde mutlaka iç ben ek olarak süt yapsın diye hoşaf içtim kimyonlu rezene çayı içtim humananın bide lactamil süt tozu var anneler için onu içtim çok şükür şimdi yetiyo günde 1 kez mama veriyorm oda gece yatarken 😊
[silindi] Selenay dediğiniz gibi mama verilecekse az ve gece vermek mantıklı geldi bu gece de öyle deneyelim çok çok saol canım :)
Belinayyy [silindi] oyssss masallah Allah saglikla buyutmeyi nasip etsin evet kilolu dogan bebeklerin sarilik değerleri biraz yuksek oluyo sanirim bunun icin uardim istedin. Ilk oncr olumlu ol canim sutunu yetmesi icin ve mamayi azaltmak icin sana tavsiyem ilk once bebegini emzir sonra 30 cc mama ver yetmezse tekrar yap yine ver yogun bakimda emzirmeye izin vermiyolarsa sutunu sag ver bide ben sutumu artirmak icin once bebegimi emziriyorum sonra az bise mama veriyorum bi saat sonra sutumu sagiyorum sagdiktan bi saat sonra tekrar emziriyorum sagdigim sutu mama yerine veriyorum yetmezse mama veriyorum . Sütün bol olsun
Melek21 [silindi] hayırlı ömürleri olsun inşallah canım yetersiz kelimesini bir kere sil kafandan bizde mama verdik ama öncelik meme olsun sen sabırla memeyi ver inşallah Alır sütün az geliyorsa sağım yap İnan sütün çoğalır dert etme sen iyi bir anne olmasaydın bunları kendine dert etmez manayı tıkar dururdun kafaya takma böyle şeyleri üzülürsen sütün hiç geşmez
[silindi] Melek21 teşekkür ederim canım öncelik sarılığın geçmesi tabi. Sağlıkla büyüsünler inşallah 🙏🏻
Belinayyy [silindi] canim ben biberonla veriyorum ama zorlugunu col yasadim 4. Aydayiz unutturmaya calisiyorum emzirme sontalari varmis istersen onları bi araştır . Hem emerken sutunde artar
Pnr_jr [silindi] canım bebeğini emzirirken sütünün çok geleceğini düşünerek emzir. Üç litre su iç günlük , sebze yemeye çalış . Fındıklı sütlaç İşe yaramıştı bende. İlk Günler çok benzerini yaşadım Hatta.. moralini kesinlikle yüksek tut.Düzelecek👍😊