SuPerisiiii mecburdum bende aşırı bir sırt ağrısıyla gitmiştim teşhisi kendim koydum yoksa mide gastrit vs deyip yolluyolardı beni eve..biliyodum safra ağrısının sırta vurduğunu o şekilde baktılar ultrasonda..aslında doktor ameliyatı ertelemek istedi hem lohusaydım hemde sezaryenli,ama tekrar bi atak geçirdim taşlar kanala düşmüş sarılık oldum 7gün hastanede tedavi gördüm,ercp diye bir yöntemle ağızdan girip düşen taşlarımı aldılar iki gün sonra da ameliyatım yapıldı doktor bana bıraktı kararı ama tekrar kanala düşer taş diye hemen olmak istedim..çünkü perhiz yapmama rağmen ağrım geçmiyodu ve sütüm azalmıştı,oldum rahatladım tavsiyem ertelemeyin bunun kaçışı yok taşlar erimez çünkü orda durdukça saatli bomba gibi her an kanala düşebilir..