Kızlar merhaba, Geçen hafta doktora gittiğimde usg girdim ve şüphelendiği bişey olduğunu tomoğrafiye girmem gerektiğini söyledi. Bunun için 24 saat emzirmemem gerekiyormuş. Böyle bir durum yaşayan var mı bebeğinizi 24 saat emzirmemek durumunda ne yapılmalı ne yapılmamalı hiç bilmiyorum. Biri akıl versin bana 😞