UcuBulunamayanBant biz doğduğumuz günden beri mama kullanıyoruz anne sütü gelmemişti doğumdan 5 gün sonda geldi şuan yetersiz hala mama kullanıyoruz ama çocuğun kesinlikle kendi kendine kaka yapmıyor yapamıyor daha 29 günlüğüz sma optipro kullanmaya başladık 1 hafta olacak onsan önce hölle diye bir mama kullanıyorduk inşallah bagırsaklarımız I düzene sokar sma