UcuBulunamayanBant ben kaka tarihlerini not alıyorum valla çünkü en son 11gün bekledik. Benim doktorum bebek gaz çıkarıyorsa, günde 5-6kez çiş yapıyorsa ve genel olarak anne sütüyle besleniyorsa 15güne kadar müdahale etmeyeceğiz diyor, dışarıdan müdahale alışkanlık yapar bağırsakları tembelliğe alıştırırmış. Beş-altı gün, 1hafta çok bir şey değil, gaz çıkarmıyor mu? Neden illa müdahale edilmesi gerekiyor?