Hygge Esim yanımda olmasa asla cesaret edemezdim bende ama oğlumu sakinleştiren iken tek kişi eşim 😂 araba da filan hiç giki çıkmadan oturup dışarıyı izleyen bir çocuk ama yine de emin olamıyorum teşekkür ederim düşünceniz için inşallah nasip olur size de ☺️♥️