kurkmantolumadonna
Ay çocuğunuza göre değişir elbet ama ben Doğu ekspresiyle yolculuk yapmak için oğlumun 7 yaşına gelemsini bekliyorum 😅😅 oğlum çok sakindir çok mutlu bir bebektir ama açıkçası ben 2 saatlik bir komşuluğa bile gitsem sürekli çocuk peşinde koşmaktan, mama yedirmeye çalışmaktan, afedersiniz 💩 temizlemekten, uyutmaya çalışmaktan yaptığım gittiğim hiç ama hiçbir şeyden gram zevk almıyorum. Bu işler bana göre değil, çok yorucu. Hadi gece uyusa dinlensem yine neyse ama gece de uyumuyor. Ne anladım gezmekten çocuk mızmızıyla telaşıyla 🤣 Yani sizi bilemem ama benim bakış açım bu. Bir de oğlum o yaşlarda ağlıyordu sürekli, insanları da rahatsız etmek istemezdim açıkçası. Hepsinden önce bir de gençler de çok oluyor trende, çocuklarınız sesten rahatsız olup uyumazlarsa ne olacak ne bileyim ayyy 😅😅🙈🙈🙈Siz bana zor gelmez, ben 24 saat çocuklarla ilgilenirim ama arada camdan dışarı bi göz atarım zevk alırım, çocuk koşturması beni yormaz diyorsanız 2 çocukla gidin tabi. Umarım gönlünüzce olur, o kar manzarasını tren yolculuğunu düşününce heyecanlandım bak yine, çok güzel bir deneyim gerçekten, ben de bir gün yolculuk yapacağım günü 4. gözle bekliyorum 😍😍♥️