Angel00 Sevb zaman çabuk geçiyor keyfini çıkartttt💃🏻 İstiyorum ki hiç büyümesin hep kollarımın arasında kalsın 💜
SEDANURRRR Tosbik1406 ha anladım 😂 aman ben yorgunluktan bi cümleyi anlayana kadar 10 dakika geçiyor 😂😂
Tosbik1406 SEDANURRRR ahaha ama sana bir sır veriyim tavana çingene salıncağı çaktır eşine onda kendini anne karnında hissediyor ve uykuya dalıyor sallayınca
Gulkizim Tosbik1406 kolik durumu alerji yoksa 4 5 ayda biter alerji varsa uzar diyorlar. Alerji testi yaptırdınız mı?
SEDANURRRR Tosbik1406 ay ona alışır gece boyunca onda sallanmak ister sonra 😂😂 evde at gibi koşturuyorum kucağıma alıp hemen dalıyor uykuya beşiğine koyunca uyanıyor o yüzden bi 10 dakika koşuyoruz evin içinde 😂😂
Genc1prensannesi Sevb ben 2 yil 2 aydır yaşamıyor gibi biseyim yatak neydi uyku nasil uyunurdu sıcak çay ? Oda neydi😂😂
Tosbik1406 SEDANURRRR ay yok kızz benmki akşam nornal yatakta yatıyor gündüz uykusu için onda yatıyor hiç öyle alışma olmadı cidden hayat kurtardı bide gaz damlası olarak maflor süper
Genc1prensannesi Sevb ben bunu milyon kez soylemisimdir galiba😂😂 ama tabi uyuyunca izlerken birlikte kitap okurken sofra kurarken oyun oynarken iyi ki diyorum iyi ki genç yaşta anne olmuşum 🥰
SEDANURRRR Tosbik1406 dur deniyim o zaman alışmıyorsa eğer 🤷🏻♀️Gaz damlasıda biogaia ve sab simplex kullanıyoruz alttan üstten hak getire 😂😂