SEDANURRRR hic sorma bende öyle bekarligimi hic söylemiyorum bile 1 elim yağda 1 elim balda hamileyken de 6 da işten gelir en kötü 8 de yatar ertesi gün 6 da kalkardım ah o günler ah diyorum beni bıraksalar değil 2 gün uyanasım varsa da uyanmam aman öyle ediyoruz da çocuklarımıza melekelerimize sağlık versin sihat versin Allahım elbet tekrar öyle uyuyacagimiz günler gelir