Miracinannesi0 ya hep ya hiç neden olsun ki? O dönem insan afallıyor, ben de yaşadım. İlk zamanlardaki gibi emmiyor çocuklar doğal olarak. Çok fazla teorik şeyler okumayın. Bebeğiniz istediğinde emzirin 2 dk emiyorsa o kadar emsin. Zorlamayın. İnsanları delirttiler atak haftası meme reddi şu bu diye.