Bebeğim 2 ay 21 gunluk ve sütüm az 10 gündür de meme reddi yaşıyoruz ne yaptiysam sütümü artiramadim bende çok isterdim iki yaşına kadar emsin ama çok yoruldum beynim kaldirmiyo artık kaç gündür baş ağrısı çekiyorum bedenim ruhum çok yoruldu çok mücadele verdim herşeyi denedim ama olmayınca olmuyo demekki bebeğime de kendime de eziyet cektirmiycem artık bırakıyorum mamayı kaç CC kaç saatte bir vermem lazım söyler misiniz?