Sevvalboke
Mamasını kaşıkla vermeyi denediniz mi? Benim bebeğim de o aylarda günlerce mama içmedi, sütüm de azdı o da doyurucu değildi. Bir kere kaşıkla verdim ve 11.ayına kadar kaşıkla devam ettik🤷♀️
Çok zor oluyordu,uzun sürüyordu ama tek çare bunu bulmuştum. Mama sıvı olduğu için mama ile karıştırılan kaşık mamalar var onunla koyulaştırıyordum ya da reflülü bebekler için verilen bebelacın mama kıvamını yoğunlaştırıcısı var onu kullanıyordum kaşıkla vermesi daha kolay oluyordu bu şekilde. Aklınıza yatarsa siz de deneyebilirsiniz.