Gamze0707 dediğiniz ilk ay geçerliydi, temmuzda doğumca hava malum.. omzumda uyuyodu kıpkırmızı oluyodu yanağı.. ama şimdi hava da soğudu omzumda da durmuyo yüzüne de dokunmuyoruz hiç. O kadar emindim ki bişeye alerjisi olduğuna doktor sonuçlar normal dedi şaşırdım