iyikiikiprensesimvar Ecrin00 aile sosyal politikalar müdürlüğü nden form doldurularak başvuru yapılıyor.cocuk sayısına göre değişiyor. benim 2. Çocuğum olduğu için 400 TL yardım aldım.e devletten kontrol ettim 1 buçuk ay içersinde PTT den ödeme yapıldı.
eslemkusunannesi Ecrin00 dilekçe vermeniz gerekir 2 hafta önce doğum yaptım kimlik çıkartırken ordakı memur doğum parası için de dilekçe doldurttu birdaha uğraşmayın dedi 3 ay içinde yatiyormus
Ecrin00 eslemkusunannesi bizim kimligimizi hastebe cikartip yollattigi icin ekstra kimlik icin gitmedik o yuzden esim ugrasmiyor