Dmt-01 tubist benim kızımda 10 gündür gidiyor ilk gün bir iki saat durdu kreşte ikinci gün öğlene kadar bıraktık üçüncü gün tüm gün kaldı hem uyutmayı denemek istedik çok rahat bişekilde uyumuş normalde evde emziği suluğu biberonu olmadan asla uyumaz onlar organıymış gibi yanında olsun ister ama kreşe başladığından beri kreşteyken hiçbirini istemiyormuş yatırıncada hemen uyuyormuş sıkıntı olmuyo yani bizde ilk günler çok ağladık ben daha doğrusu çok ağladım bırakırken kızımda hala sabah uyanınca gitmek istemiyorum diye ağlar ama kapıda öğretmeni karşılayınca direk kucagına atlar alışmış yani ona şimdilik sıkıntı yaşamıyoruz çok şükür
Dmt-01 Tosbik1406 bakıcılardan daha uygun emin olun🥰biz 1500₺ ye gönderiyoruz tüm gün ekstra hiçbişey istemediler mesela bazı kreşler ekstra kırtasiye ücreti istiyor filan değişiyo ama ortalama 1500₺ civarı hepsi benim yaşadığım şehirde yani diğerleri bilemicem
tubist Dmt-01 biz izmirdeyiz, 2 bin lira istediler, bir sene boyunca en azindan zam yapmayiz dediler, turkiyenin durumu ne olacagi belli degil cunku. 1500 de kirtasiye masrafi
Dmt-01 Tosbik1406 erzurum🥰cidden mi bende türkiye geneli aşağı yukarı öyledir diyodum aslında burda daha pahalı olanlarda var ama genelde polis ya da sağlık çalışanlarına indirim yapıyorlar çalıştığınız kurumu söyleyin belki indirim yapılıyodur
Nbg_26 Nesizade Alt değiştirme olayını ne yaptınız acaba? Bende kızım 2 yaşında olmadan işe başlayacağım mecbur kreş düşünüyorum ama o durum kafamı çok kurcalıyor
Doga_sever tubist uzmanlar 4 yasa kadar bireysel bakiciyo oneriyorlar. Kres gibi sosyal ortam / yani sadece kendisiyle ilgilenilmemesi iki yas da bazi sorunlara neden olabilirmis. Guven duygusunun zedelenmesi gibi
Dmt-01 tubist aynen kırtasiye masrafı hep 1500₺ bizde 5-6 kreşle görüştük hepsi öyle istedi bi bizim verdiğimiz kreş istemedi kırtasiye masrafını bide dönem ortası filan olunca oyüzden fiyatta indirim pek olmuyo aslında erken kayıt döneminde çok daha uygun fiyata yazdırılır diye düşünüyorum haziran gibi filan erken kayıt dönemleri oluyo