tubist üzmeyin kendinizi, çocuklar inanın çok akıllı sizdeki huzursuzluğu görür negatif bir bakış ile başlar eğitime. Herkes ister 3 yaşına kadar yanında olayım ama kreş de cehennem değil. En başlarda sizden ayrıldığı için mutlaka üzülecek düzen değiştirmek kolay değil ama sonra onun için çok daha iyi olacak. Sizin asla öğretemeyeceğiniz şeyler öğrenecek, arkadaş edinecek, paylaşacak, eşyasını koruyacak, tek başına başarmayı hissedecek bunlar az şeyler mi?