Sahinnnn Doktorlar öneriliyor ani ölümü engellediği için kesinlikle kullanmalı çok rahatlık anneye uykuya dalarken dışarıda her an bence bulunmaz nimet ben en iyi emzikleri aldım tutmadı ucuz bir emzik tuttu pahalıyı tutnadı iyi ki de tutmamış bence dışarda falan düşüyor, elimden kayıyor rahatlıkla hop çöpe 🤣 evde yedek 10 tane var ucuz olunca 🤣