Sahinnnn emzik bence bebeğe bağlı. Kimi bebek emzik düşünce uyanıyor. Eğer öyleyse alıştırma. Ama düşse de uyanmıyorsa çok büyük kolaylık, ben ilk zamanlr verdik düşünce uyanıyordu. Sonra vermedim. Şuan 4 aylık 3.5 ayda vermeye başladım tekrar. Düşse de uyanmıyor. Ve cidden büyüm rahatlık. Resmen susturucu gibi 😄 uykuya da kolay geçiyor. Bide tüm pahalı emzikleri verdim almadı tutmadı. 15 liraya weebaby aldım öylesine denemedim demeyim diye. Onu sevdi onu kullanıyoruz şuan