Ece0806 Candanotemm biz de iyi gidiyorduk ama kabızlık sorunu oluştu son 1 haftadır biraz terettüt ettik mamadan olabilir diye normal de çok rahat yapıyordu kakasını
Ece0806 Yenidoganbakimi dün gece popodan zeytin yağı verdik içini tamamen boşalttı rahatladı oğlum çok şükür ama okunmalar devam ediyor doktor kolik bebek demişti büyük ihtimalle en sancılı dönemlerine geldik 🤦🏼♀️