Ece0806 29 günlüğüz 1 hafta önce çok güzel kaka yapıyordu. Ama kaç gündür yapmıyor bir kere fitil ile yaptı dün hastane de yaptırdılar ama hala yapmadı doktor zeytin yağı önerdi mama ile verdim o da etki etmedi ben de çay kaşığı ile verdim öneriniz var mı
Brfn Ece0806 makatina genelde zeytin yağ sür derler ben bebegimde denedim işe yaramadı ama pişik kremi sürdüm yaptı kakasini.. neden bilmiyorum ama krem makatini yumasitiyo acı hissetmediği için rahat yaptı sanırım.. bi deneyin
Nezzz_ Ece0806 Guzelce ilk banyo yaptirt rahatlasin sonrasinda bebe yagiyla veya zeytin yagiyla you tubeye yazin bagirsak yonunde masaj hareketleri var yapin yapar illa 10 gunu gecmediyse normal bizimkide bazen 1 hafta geciyordu
[silindi] Duştan sonra bebek yağıyla karnına masaj, yüzüstü biraz bırakın hareket etsin bağırsakları çalışır başka bişey gelmedi aklıma geçmiş olsun 🤍
Ece0806 [silindi] teşekkür ederim çok sağolun sürekli masaj yapıyorum ayaklarıyla harekette ettiriyorum kalıcı bir durum olur diye korkuyorum
Candanotemm Ece0806 daha çok küçük içmesi gereken miktarı kısma bence, gelişimi için günde 2-3 az gelir
Ece0806 Candanotemm evolvia aç yi kullanıyoruz doktor kolik diye vermiştim azaltmaya geçtim ama öyle yapayım bakayım bir hipp kullanıyordum daha önce de sarılıktan dolayı ama anne sütüne ağırlık vermeye başladım artık hiç vermemeyi deneyeyim bakalım
[silindi] Ece0806 Allah korusun değildir inşallah kızların metabolizması daha yavaş oluyo galiba kız mı bebeğiniz
Ece0806 Brfn onu demedim genelde pişik kremi sürüyordum sürekli yapıyordu ama 1 hafta olacak yapamıyor fitille yaptırdık bugün zeytin yağı verdim beklşyorum
Candanotemm Ece0806 evolvi kullanıyoruz bizim de çok mama denedik en rahatı bu oldu canm evolviada rahat olabilirsin çoğu bebeğe gaz yapmıyor sindirimi kolay
senayy34 Canım 1 çay kaşığı nane çay bardağında demle biberon ile 30 ml kadar istersen şeker de at biraz icmezse onu bebişine yedir hemen çıkarır rahatlar bizde çözümü böyle bulduk🥰
Yasemin38 Ece0806 sık sık emzir canım sende bol bol su iç. Mamayı ne amaçlı kullanıyorsun bilmiyorum ama sütün varsa sık emzir düzene girer.
Yenidoganbakimi Ece0806 benimde 3 gündür yapmıyordu 17 günlük bebeğim ıkınıp kızarıyordu yağ ile masaj yaptım karnına bebekler için kaka masajlrı var youtubeda bak mutlaka üstüne birde kiraz çekirdekli kemerim vardı onu ısıtıp ısıtıp karnına koydum havluda kolaybilirsin
Ece0806 Yenidoganbakimi dün gece popodan zeytin yağı verdik içini tamamen boşalttı rahatladı oğlum çok şükür ama okunmalar devam ediyor doktor kolik bebek demişti büyük ihtimalle en sancılı dönemlerine geldik 🤦🏼♀️
Ece0806 Candanotemm biz de iyi gidiyorduk ama kabızlık sorunu oluştu son 1 haftadır biraz terettüt ettik mamadan olabilir diye normal de çok rahat yapıyordu kakasını