susunbebekuyuyo Deletedmom5284 ulan ya gt parasına verdiğim paraya öyle acıyorum ki peçete daha ucuz artık onu koyucam tuvalet kağıdı yerine nasıl çözüm 🤣
Deletedmom5284 susunbebekuyuyo bence hiç peçete falan kullanmayalım popomuzu yıkayalım direkt duşta 🤣🤣
Deletedmom5284 FiltreKahve kendimi çok zengin hissediyorum marketten iki şişe yağla çıkarken bütün gözler üstümde olacak 🤣🤣
RainOverMe Sucukluyumurta11 getır uygulamasından aldım az once 138-140 gıbı bı fıyatı vardı yudum yagın. Ikı hafta once 95 -105 gıbı bır fıyattı. 175 lıraya 50 lıra ındırım gelmıstı 1 kg cay bır de yagı 128-30 tl ye aldım sanırım
MinelAskEla BalarisiYusra sucuğun kendi yağını kullanın artık bacım 😂😂 normal yağa gerek yok . Bi dilim sucuk at yapacagın yemeğe yağı çıkınca sucuğunu al yemeğe devam😂😂😂😂
Winnithepooh MinelAskEla vallahi ben sucuk yaparken asla yag koymam yağını salıyor zaten amma tasarruflu kadinim yaaaa 😀😀😀
Kabakcekirdegimiray SeverusSnape az önce 5 litre yudum ya Bi de ekstra 1 litre daha zor bela aldım getirden. Kuponla 128 tlye geldi. İndirim kovalamaktan gözlerim yoruldu artık