Sucukluyumurta11 Kızlar yağ almam gerek, markete gitmeden bir fiyatına bakıyım dedim korkar olduk markete gitmeye. Birde ne göreyim trendyolda 260 tl yazıyor🤷🏻♀️ Şakamı bu markette de böylemi fiyatlar yaaa
Aselduhakorkmaz Sucukluyumurta11 ay bende az once getirden siparis vericektim 150 tl yaziyordu bi an sistem dondu sepetimdeki yağ gitti satista yok 😥
SeverusSnape Sucukluyumurta11 market fiyatlarını henüz bilmiyorum ama dün akşam getirde 139₺ idi. Birkaç ürün daha ekleyip alacaktım, sepetten yağ çıkmış. Muhtemelen tükendi.
Adiyokkitabin Aselduhakorkmaz yok canim dun mama siparisi vereyim dedim cunku zam geldi hepsiburadan 2. Mamayi alamadim. Jokerbabyde 3ten fazla alamadim lanet olsun ya
Evrim1906 Aselduhakorkmaz aynı durumu bende yaşadım baktım yağ var getir de o arada oğlumu uyuyacaktım o uyusun rahat rahat başka şeylere de bakıyım alıyım hepsini dedim Bi baktım 10 dakka geçmeden yağ yok
Kabakcekirdegimiray SeverusSnape az önce 5 litre yudum ya Bi de ekstra 1 litre daha zor bela aldım getirden. Kuponla 128 tlye geldi. İndirim kovalamaktan gözlerim yoruldu artık
Eylusunannesiii Sucukluyumurta11 trendyol amrketlere gore pahali satiyor marketten 100 liraya aldigim yag o ara trendyolda 150 liraydi
Seherbgs Sucukluyumurta11 getir uygulamasından alıyorum baya iyiye geliyo orda 140 tl ayrıyeten indirim kuponu veriyor bi kaç şeyde bedavaya gelmiş oluyor bak istersen. Hem elde taşıma derdide yok ne güzel kapıya kadar geliyor
Caglarass Sucukluyumurta11 İstegelsinde 140 TL. İlk alışverişe 30 TL indirimle 116 TL’ye aldım gelsin diye bekliyorum 😂
Seherbgs Aselduhakorkmaz bitmiş büyük ihtimal ama ara ara kontrol edin geliyor yine umarım geldiğinde daha da pahalılaşmaz
Rruukkiiyee Sucukluyumurta11 bimci ben 130 aman allahim sonumuz hayir olsun Esik.dun alis veris hapti.ne bez var ne sebze var ne temizlik.malzemesi var vallahi 700 tutmus esim sabah 8 gece 3 kadar calisyor valla ne ev var ne araba Koranin ilk yillari evlendik
Winnithepooh Deletedmom5284 oooo hayırlısı olsun piyangodan para mı çıktı 2 tane 5 litre yag almak her baba yiğidin harcı olamaz bu dönemde 🤭🤣👏👏👏👏 ve 4 gün önce 1 koli yumurta aldik eşim diyor kendimi zengin hissediyorum gözler üzerimde herkes bakıyor bana diye 2 sokak elde taşıdı kırılmasın diye gururla getrdi eve kadr 🤣🤣🤣
MinelAskEla BalarisiYusra sucuğun kendi yağını kullanın artık bacım 😂😂 normal yağa gerek yok . Bi dilim sucuk at yapacagın yemeğe yağı çıkınca sucuğunu al yemeğe devam😂😂😂😂