Yazannesi1 Madem ki kimseyi savunmuyorsunuz çocuklarınız için en iyisini istiyorsunuz o zaman siz neden nerede bu devlet nerede bu devlet büyükleri demiyorsunuz?
İlla ki devlet erkanlarına öfkemi yazı dilimle kusunca mı sizleri tatmin etmiş olacağım ya da safımı belli etmiş olacağım?
Ben tam olarak neye karşıyım biliyo musunuz? Fırsatçılara!
Dün de bir yorumum da söylediğim gibi gailesi geçim derdi olan herkesin Allah yardımcısı olsun. Onlarla saatlerce tartışayım,sisteme buğz edeyim,üzüleyim ama benim tahammül edemediğim bu günleri bekleyen iki yüzlülere. Onların amacı gerek siyaset olsun gerek din olsun sadece propaganda yapmak. Kendilerini kabak gibi belli ediyorlar her sözleri ile.
Bir yorumda din üzerinden başkasına ahkam kesen,had bildiren örtülü hanımefendi neden konu siyasete gelince işimiz ahirete kaldı,şükür namazı kılalım gibi tarizci sözlerle şükürü alay konusu etsin? Sizce de bunun altında art niyet yok mu? Evet şükür sadece Allah’a yapılır ama bu insanlar tam olarak yaradana edilen şükürlerle dalga geçiyorlar.Asıl olanların neyi,kimi,savunduğu belli. Dertleri sadece iktidar.
Ekonomik kriz falan değil. Bilhassa takip ediyorum siyasetle,memleketle alakalı tek bir kayda değer sözleri yok. Sadece provokedeler.
Bakın mevcut lider chp ya da mhp olsaydı da benim tutumum aynı olurdu. İnandığım ideolojide maalesef hiçbir parti nazarımda tamam değil. Neden bunun için sizi tatmin etmeye çalışıyorum bunu da anlayabilmiş değilim.
Yorumlarımı tek tek okuduğunuzu söylüyorsunuz ama defalarca kez sisteme karşı olduğumu belirttiğim halde cımbızlıyorsunuz. Ne yapmalıyım ben de isyankar postlar açayım,her yorumda nefret mi saçayım? O zaman mı siz ve sizin gibi düşünenlerin gözünde okey olacağım? Kaldı ki hiç öyle bir arzum yok. Hem hangi partiye oy verip vermeyeceğiniz beni ilgilendirmez diyor hem de zan altında bırakıp,kinayeli şekilde bir güzel de ilgileniyorsunuz 😊
Umarım anlatabilmiş,anlayabilmişsinizdir.
İyi akşamlar🙂