ftsdmrhn öyle güzel örneklemişsin ki. Bizim milletimiz ziyadesiyle geçmişte yaşıyor. Hatta buna aşık. Geçmişe aşıklar ve bu yüzden şuana odaklılar. Ama bir de bunun geleceği var. Mesele sadece “rızık” da değil. Olay artık ekonomik bir kriz değil çünkü, siyasi bir krizin içindeyiz. Bahsettiğiniz, Filistin ve Suriye’ye dönelim yüzümüzü. Şuan ne haldeler? Sıra yavaş yavaş Türkiye’ye geliyor. Bunu görmemek için kör olmak lazım. Geleceğimiz için çabalamamız lazım, geçmişimiz için değil. Tarihe bakıp geleceği tahmin edebilirsiniz. Ben daha ergenken sıra Türkiye’ye de gelicek diyordum, bunu tahmin etmek zor değil zira. Kabil hala işlenen her cinayetten payını alıyor, biz ondan daha ayrıcalıklı değiliz. Bizim bugün sebep olduğumuz kötülük devam ettikçe yaşanan dramlardan, olaylardan ve daha da kötüsü vahşetlerden payımızı alıcaz.