Thesra [bilinmeyen] Yaaa ne guzel bana heryerde rastlayabilirsin🤭🤭🤗🤗 400 luk olani gelsin icerisinde damla icin aparati mevcut ama ben sprey olarak kullaniyorum sadece bir puf sıkıyorum yeterli oluyor zaten alması gereken doz o şekilde canım☺️
Rabisss Naçizane fikrim kullanma o damlayı. BHA var içinde . Bozulmasını önlemek için kullanıldığını söyledi doktorumuz. Ocean kullanıyoruz gayet memnunum ve uzun süre kullanabiliyosunuz.
Ulku [bilinmeyen] 400 beninki 3 damla kullaniom fisfisi bende kullanmiyorum fisfis olur 1 ama kulkanmiyorum
gyns [bilinmeyen] Bizimkisi 400 u inan farkı bilmşyorum.. hekimimiz ilk onu vermişti decam ediyorum bende..
Asya3508 Thesra merhabalar kullanılan d vitaminin üzerinde 4 yaş ve üzeri yazıyor doktor onu verdi ama farklı çeşidi bebekler için olanı mı kullandınız ?
Minik-mucizem ZeynepAdam merhana bi bac kaç damla kullanıyorsunuz?? Bebeğim 2 aylık d vitamini damla kabız yaptı bi bac aldım arastırmalar üzerine 3 mü 6 damlamı kullanmalıyım?? Yardımcı olurmusunuz??
Ozlemahmet07 ALYASNB merhaba direk güneş ışığına mı çıkarıyorsunuz yoksa camın önüne mi çıkartıyor sunuz biz her gün çıkartıyoruz güneşe
BurhanEfe ALYASNB teşekkürler uyarınız için fazla geldi sanırım çünkü fazlası da zararlı. Geçmiş olsun