Heidi Selam güzel anneler hangi d vitaminini kullanıyorsunuz ben sağlık ocağından verileni kullanıyordum karın ağrısı kabızlık yaptığını söyledi arkadasm bugün. Bebeğimde sürekli gaz sancısı gibi ıkınıyor Dr kolik dedi ona sormayı unuttum acaba gerçekten d vitamininden olabilir mi değiştirmeyi düşünüyorum siz hangilerini kullanıyorsunuz acaba şimdiden teşekkür ederim 🤗🤗
Ipekk Heidi Coledan-d3 kullanıyoruz. Ama dozuna dikkat edin mesela devit-3 te bir damla 50.000 ıu içerirken bu 150.000 ıu içeriyor o yüzden damla sayısı az veriyorz diğerlerine göre. Yani doktora danışın mutlaka vermeden önce
ikos58 Heidi daha önce infantum kullandım fakat limonluydu çok ağzını ekşitiyordu bizimki. Şimdi vitasanol kullanıyorum her ikiside acd3 vitamini
gyns Heidi Wellcare kullanıyoruz.. iki ginlüğüne sağlık pcağınınkine geçtik.. Hiç memnun kalmadım.. Tekrar wellcare a döndüm.. İçeriğinde zeytinyağı oldupu için kabızlığada çok iyi geliyor.. Tavsiye ederim🌸..
Minik-mucizem ZeynepAdam merhana bi bac kaç damla kullanıyorsunuz?? Bebeğim 2 aylık d vitamini damla kabız yaptı bi bac aldım arastırmalar üzerine 3 mü 6 damlamı kullanmalıyım?? Yardımcı olurmusunuz??
ALYASNB Ben d vitamini konusunda post açmıştım. Dikkat edin ve bebeğiniz günde 15 dakika aktif güneş aldığı günlerde lütfen vermeyin. Biz yandık başka anneler bebeler yanmasın. Uyarmak istedim
Ozlemahmet07 ALYASNB merhaba direk güneş ışığına mı çıkarıyorsunuz yoksa camın önüne mi çıkartıyor sunuz biz her gün çıkartıyoruz güneşe
BurhanEfe ALYASNB teşekkürler uyarınız için fazla geldi sanırım çünkü fazlası da zararlı. Geçmiş olsun
Thesra Heidi Saglik ocaginib verdigi d vitamini bizde kabizlik yapti doktorumuz ocean 400 iu onerdi kullaniyoruz memnunuz☺️☺️
Asya3508 Thesra merhabalar kullanılan d vitaminin üzerinde 4 yaş ve üzeri yazıyor doktor onu verdi ama farklı çeşidi bebekler için olanı mı kullandınız ?