Gamze0707 inşallah tşk ederim sana da sabır diliyorum inşallah en kısa sürede düzelir bebişin benim bebiş de zordu biraz 3ayda tam düzeldi dedim şimdi 4ay uyku gerilemesiyle mücadele veriyoruz büyüdükçe hep başka şeyleri çıkıyor ama eskisi kadr kötü deil senin bebiş de büyüdükçe duzelicek ins🙏😌