menekseyagmr Dfn_123 tabi şu an fazlasıyla artmış durumda her ihtimale karşı ertelemek daha doğru bir karar olabilir.
Mrv38 Geçen yaz hem kız kardeşim hemde kuzenimin düğünü oldu kızım 4 aylıktı bana çok zararı olmadı çünkü annem ananem herkes ilgilendi bebeğimle kızımda hiç uyumadığı kadar düğünde uyumuştu ama konser biraz sıkıntı durmazsa bişey anlamazsınız zaten
Nilara007Bond Dfn_123 virusten ziyade onun icin kalabalik ve asiri gurultulu korkutucu hi ortam olur gitmemeniz daha yerinde olur sanki ses cok yuksek cunku. Onun disinda her yere gidebilirsiniz bence
Gamze0707 Dfn_123 benimde olsa icim gider gitmek isterim ama şu ara ortalıkta bebek ve çocuklarda yaygın bi virüs geziyo kimin cocugunu duysam hep hasta Allah korusun boşverin daha çok konserler sinemalara gideriz evet çok bunaldık hak veriyorum ama arkadaşımın bebeğinin kolu hep delik deşik damar yolu açıyorlar bebek hareket ettiği için patliyo resmini gordum çok korktum açıkçası ekmek almaya bile gitmem dedim yani
Dfn_123 Gamze0707 Gamze0707 arkadaşının bebeği için çok üzüldüm Allah kimsenin başına vermesin hastalık zor onu göze alamam
Dfn_123 UcuBulunamayanBant Benimde çok sevdiğim bı sanatçı Allah bilir bidaha ne zmn konserine denk gelicem ama bende sizin gibi düşündüm yinede sorup paylaşmak istedim
Winnithepooh Dfn_123 yüksek ses kulaklarına zarar verir diye düşünüyorum ve hastalıkta çok yaygın cpcuklar arası bence bosverin riske girmeye değmez kulağı Allah korusun zarar görse büyük vicdan azabı olur 2 saatt konser gtceniz diye değmez bence
Gamze0707 Dfn_123 bencede canım bende çok yoruldum çok bunaldım kapı bi 4 duvarda 7 24 sürekli kucak isteyen uyumayan kolik ötesi kolik bi bebeğim var ama sabır diyorum inşallah zaman bir an önce geçer yazın bol bol gezeriz yavrularımızla
AtlasAysegul Dfn_123 Bence hiç sokmayın. Bırakacağınız kişi varsa bırakın. Siz konserde biraz eğlenirken o da beslenip uyusun bence😊
Sedakcby Dfn_123 bebeğin çok küçük konser yani en son gideceği yer bana göre o ayda bebeğin. Bi süre bazı şeylerden geri kalacağız mecbur canım ilerlekeyen zamanlarda gidersin inşallah. Bebeğim 9 aylık gittiğim yer kayınvalidemler öyle diyim 😀 virüs ve kalablık sebebiyle hiç biyere çıkmıyorum. Maskesiz insanlar gördükçe huzursuz oluyorum iyisi mi bebeğimle evde durmak diyorum
Ipegim Dfn_123 hayır gidilmez çok küçük ses kulaklarına zarar verebilir aşıları tam değil virus vs şeyler bulaşabilir illa covid değil ben kızımı 6 aydan sonra avm ye soktum mesela
AtlasAysegul Dfn_123 Hay Allah😞 Neyse daha güzel daha keyifli bir zamanda ufaklıkla gidersiniz inşallah.
mamanveutdormir Dfn_123 bizde çok istiyoruz gitmeyi ama konser günü 3.5 aylık olacak bu hastalık zamanı onu o kalabalığa sokmak istemediğim için iptal ettik. izlanda gezimizi iptal ettik. ne bileyim ben ve eşim kendi adımıza o en azından 5-6 aylık olana kadar çok kalabalığa uzun yolculuklara götürmek istemiyoruz
Dfn_123 mamanveutdormir bizim bebek müzik dinlemeyi dışarı çıkmayı seviyor aslında keşfedecek çok şey var onlar için sıkılacağını pek sanmıyorum ama covid nedeniyle gidemicez biz bide kış usutmesinden de korkuyorum en azından sorup danıştım kafam netleşti teşekkürler 🙏😊
Dfn_123 Gamze0707 inşallah tşk ederim sana da sabır diliyorum inşallah en kısa sürede düzelir bebişin benim bebiş de zordu biraz 3ayda tam düzeldi dedim şimdi 4ay uyku gerilemesiyle mücadele veriyoruz büyüdükçe hep başka şeyleri çıkıyor ama eskisi kadr kötü deil senin bebiş de büyüdükçe duzelicek ins🙏😌