Kız hele dur bi hamile kal bi beben erkek oldugu belli olsun sonra ismine karar verirsin 🤓Rabbim hakkinda hayirlisini versin.Esim ogluma babasinjn adini verseydi bende kendi babamin adini verirdim 😂😂😂Zaten son bebegimde kayinpeder dede geliyor benim ismim olcak dedi.Esime dedim koymak istersen bende babamjn adini veririm die 🤓