MelekAnnesii ben 7 aylıkken başlamıştım, ileride ikinizin de alışması iÇin makul bir zamanda ayrılmak daha iyi oluyor. Süreç uzadıkça her ikinizin de alışması zor oluyor. Şimdi ikinciye hamileyim büyük olan 17 aylık, idari izinle evde durmama alıştı, dün 1 günlüğüne işe gitmem gerekti, zor dayandı. Halbuki önceleri gittiğimde kolaydı, alışmıştı duruma