MelekAnnesii bence başlamalısınız, bende anaokulu öğretmeniyim emin olun ki 1,5 yaştan sonra çocuklar daha çok bağlanıyor. Ben bebeğim 3 ay 21 günlükken başlamak zorunda kaldım. Maddi olarak benimde sıkıntım yok ama 2 senedir öğretmen değil kurumda müdürüm imza yetkisi devredecek biri yoktu. Çalışma saatim 6 saat emzirme kullanıyorum şu an 6 ay 19 günlüğüz annem bakıyor benimde gözüm arkada değil. Hem böyle olunca kafam dağılıyor eve gittiğimde kaliteli zaman geçiriyoruz. Sizin bebeğiniz büyümüş maşallah🧿 Bu arada çalışmak aslında bana ekstra yük. Sabah kalkıyorum süt sağıyorum bebeğimi emziriyorum, öğlen geliyorum bir daha süt sağıyorum emziriyorum. 6 ay böyle geçti, şimdi ek gıda eklendi düzenimize yuvarlanıp gidiyoruz😊 (uzun oldu kusura bakmayın ama anneler süper güce sahip her şeye yetebiliyorlar emin olun)❤️