Suzitosuzi sağol canım yattığım yerden hep emzirdim şükür artık dikişler kapandı cildim ilaçlara reaksiyon gösterdi o kadar pansumana günlerdir kapalı havasız yanık gibi diyebilirim kızarıklık morluğa döndü deriyi soydular 2 tane kremi karıştırıp sürmeye başladım bugün 3 defa yaptım şuan çok şükür normal haline dönüyor ve ben artık çok rahat oturup kalkıyorum 😊